האם אי פעם תהיתם:
למה תמונות המוצרים שלכם לא מופיעות בגוגל כשאתם מבצעים חיפוש תמונות? האם אתם צריכים, או לא צריכים, להוסיף תגית ALT לתמונות שלכם? מה ההבדל בין JPEG, GIF ו-PNG, והאם אפשר לוותר על אחד מהם?

אם אתם מנהלים חנות מקוונת, תאימות של תמונות זה נושא חשוב ביותר:

1. קראו לתמונות שלכם בשפה פשוטה (עדיף באנגלית) ובאופן שיתאר אותה בצורה הטובה ביותר.

למשל, לתמונה כזאת:

2012 Ford Mustang LX Red

השמות האידיאלים יכולים להיות:

  • 2012 Red Ford Mustang LX
  • Ford Mustang LX Red 2012
  • Red Ford Mustang LX 2012

2. התאימו את תגיות ה-ALT של התמונות בצורה חכמה, ורצוי לתת תגיות ALT לכל תמונה באתר. דוגמא טובה לתאימות תגיות ALT אפשר לראות בתמונה הבאה:

This is an Alt Tag

3. הציגו את התמונה מכל הזוויות, ובנו את מימדיה בצורה אסטרטגית.

4. הקטינו את גדול התמונה, לפני שאתם מעלים אותה לאתר. רוב הגולשים מחכים בממוצע כ-3 שניות לטעינת האתר, ואם התמונות שלכם גדולות מידי ומכבידות על טעינת הדף, תיווצר לכם בעיה ונטישת לקוחות פוטנציאליים.

5. דעו באיזה סוג תמונה להשתמש –  PNG, JPEG או-GIF.
לדוגמא:

Image Quality Example

כמו שניתן לראות, JPEG הוא הבחירה הנקייה ביותר בדוגמא זאת. תמונות מסוג GIF ו-PNG מאבדות את איכותן כשמקטינים אותן.
השתמשו במה שמתאים לכם ביותר.

לעוד טיפים חשובים, תוכלו להמשיך לקרוא בכתבה הבאה

(קרדיט לתמונות: shopify)